9.5 C
Ljubljana
Tuesday, October 4, 2022

Bandai Namco, SEGA med igralniškimi velikani, ki razmišljajo o igranju iger v verigi blokov

- Advertisement -

Astronomske korporacije za igre na srečo si prizadevajo spodbuditi splošno sprejetje iger na srečo z verigo blokov , in ne poskušajo »trgovati s tem kritjem« kljub dokazanemu dejstvu, da nekateri povzročajo odpor. 1000 Celotni pogledi

91 Dokončano delnic Vzhodni igralniški velikani se zavzemajo za prevladujoče sprejetje športa blockchain in ne smejo več vplivati ​​na del igralcev, ki bi morda morda morda bili proti kripto in nezamenljivim žetonom (NFT), izvršni iz podjetja Oasys blockchain svetoval Cointelegraph. Pogovor s Cointelegraphom na 62042 Tokyo Games Opis zaključnega tedna je direktor priročnika Oasys Ryo Matsubara poudaril, da partnerji z velikimi imeni podjetja, ki spominjajo na Bandai Namco, Sega in Sq. Enix ne sme več dejansko skakati po kriptovaluti – obstaja dolgoročno domišljija in predvidevanje igranja iger, ki temeljijo predvsem na blockchainu:

“V vladni fazi imamo skupno domišljijo in predvidevanje o blockchainu. Ne vplivajo več trgovajte s tem kritjem. Resnično odkrivajo dolgotrajno sprejetje blockchaina. Ne premišljujejo več, cenite dejanskega dohodka, ampak si prizadevajo ustvariti kasnejšo prihodnost [of gaming].« Bandai Namco je razvil ljubljene naslove, ki spominjajo na Tekken in Pac-Man, Segin najimenitnejši naslov se najbolj nenehno gleda kot Sonic the Hedgehog, medtem ko Sq. Enix je razvijalec široko razširjene franšize Final Story. Spraševal sem se, ali se te korporacije trudijo integrirati tehnologijo veriženja blokov s svojimi franšizami sodobnih iger, Matsubara je svetoval, da bodo najprej gledali na naraščajoče sodobne igre blockchain kot na spremembo.

Poudaril je, da je to popolnoma “sodoben model”. ” igranja iger, želi dodaten čas, da bi zastarel prej, kot bodo te ogromne korporacije videle pri širših integracijah blockchain s primitivnimi igrami. »Ko je model nameščen, postane trajnosten in uspešen, bi morda lahko dodali stabilen [popular] IP,« je dejal. Ko si je ogledal, kaj je treba izboljšati pri igranju iger z verigo blokov, je Matsubara priznal, da je “velika težava” na tej ravni, da je veliko projektov preveč odvisno od vrednosti žetonov v športu. Zaradi tega obstaja dodaten kviz za “špekulacije” zmerno kot samo igranje. Nadalje je odkril, da bi lahko sčasoma prišlo do “prilagoditve”, saj projekti delajo na ustvarjanju lepega navdušenja nad samimi igrami, verjetno s izboljšanje končnega znanja o igrah. Povezan: Vzhodna vlada razburja NFT za nagrajevanje dela domačih oblastiTo je odmevalo enakovredne občutke do vodilnega sosedskega nadzornika v avstralskem športnem razvijalcu in hčerinski družbi Animoca Manufacturers Blowfish Studios Lukeu Sillayu, ki je bil tudi na turnirju. Vsa žrebanja, v katerih je v intervjuju za Cointelegraph Sillay poudarila, da si dodatni med nami želimo iger, ki bi morda morda morda lahko bile v resnici “stres” -brezplačno igranje« zmerno kot dejansko vrvež, da bi vplivali na žetone. Oasysova veriga blokov z dokazi o vložku je usmerjena naravnost v smer iger in je pogojno zasnovana kot bivališče za velikodušno glavno omrežje, odprto znotraj vrhovnega mesecih tega leta. Matsubara je tudi namignil, da bodo igre njegovih znanih partnerjev nenehno lansirane naslednje leto. Na Japonskem so glavne zahodne igralniške korporacije, ki spominjajo na graditelje Fortnite, Memoir Games, dale visoko pozornost nedomiselnemu igranju blokovnih iger. Zadnji teden je prodajalec Memoir Games uvrstil na seznam nedavni brezplačni NFT šport, znan kot Blankos Block Event by Mythical Games. Gibanje sledi komentarjem izvršnega direktorja Memoir Games Tima Sweeneyja v juliju, s katerimi je priznal, da njegovo podjetje “zagotovo” ne bo odkrilo Microsoftovega Minecrafta pri prepovedi integracij NFT v igrah.93548

- Advertisement -

Zadnje novice

- Advertisement -

Related news

- Advertisement -