0.6 C
Ljubljana
Saturday, November 26, 2022

PlayStation se potopi v svet NFT z novim patentom, tekmec Xbox zaostaja ob podpori

- Advertisement -

Vir: AdobeStock / Andreas ProttNovo objavljeni patent pomeni, da je igranje ogromnih Sony PlayStation lahko uporablja tudi nezamenljive žetone (NFT) kot sredstva v športu, kar ponovno vzbuja radovednost glede nastajajoče tehnologije. Microsoft

Xbox , medtem pa se zdi, kot da bi gledal ven v obratni smeri.

Sonyjev patent ima naslov »ZDA – Spremljanje nenavadnih digitalnih sredstev v igri Uporaba žetonov v porazdeljeni knjigi”. Resno, njegov običajni datum uporabe je zagotovo postal morda morda morda tudi samo 7, 300. Kljub temu je datum glasila november 25 ta 400 in petinšestdeset dni.

Povzetek opisuje »orodje in metodologijo za sledenje digitalnim sredstvom, povezanim z video video igricami«, in napoveduje:

»Zdi se, da so digitalna sredstva športna digitalna sredstva, ki spominjajo na športne predmete ali likedigitalna medijska sredstva spletnega športa, ki predstavljajo trenutke igranja spletnega športa, ki spominjajo na videoposnetke ali fotografije.«

V nadaljevanju je opisana uporaba NFT-jev v igrah, zlasti razvoj sredstev v športu, razen kakršnih koli sprememb na njih, skupaj z njihovim videzom in posestjo.

»Vidiki najnovejše tehnologije zajemajo metode in rešitve za razvoj, izboljšanje, sledenje, preverjanje pristnosti in/ali prenos čudnih digitalnih sredstev, povezanih s spletnim športom,« je zapisano v opisu.

Dokument je priznal, da nekatere video igre dovoljujejo uporabo digitalnih sredstev na nekaterih fazi igranja, vendar so ti tradicionalno zamenljivi in ​​jih ni mogoče razlikovati drug od drugega – ne glede na to, kako redki so, pojasnjuje:

»Tako se v video igrah nobeno digitalno sredstvo ne razlikuje od drugih zaboji enakega artikla za šport. Posledično v vrstah video iger ni ene od teh stvari, kot je način, da bi ugotovili, zabeležili ali potrdili zgodovinsko preteklost določenega primerka športnega predmeta. Za ponazoritev, v vrstah videoiger ni nobenega od teh načinov za razlikovanje negativnega primerka predmeta v športu, ki ga je razvpiti igralec vrhunskega športa raztrgal, da bi se oprijel razvpite tekme. kakršen koli drug primerek športnega predmeta.«

Ugotavlja, da so videoigre neverjetno standardne v mednarodnem merilu, in se sklicuje na e-šport ter naznanja, da lahko približno en igralec ustvari veliko število sledilcev, le obožuje standardne športnike in druge znane osebnosti.

Tu ni več Sonyjev prvi korak v NFT, čeprav vztraja. Kot ponazoritev, v Mightu verjetno morda morda tudi zgolj to 300 in petinšestdeset dni, veriga blokov Južne Koreje omrežni operater Theta Labs je objavil, da so bili njihovi nedavni 3D NFT-ji zasnovani tako, da jih je prekrila Sonyjeva koprena Spatial Reality Display, kar enota, ki prikazuje vidni senzor visokega tempa, ki sledi dejanjem iskanja strank za ustvarjanje 3D-slik v skladu s položaji iskanja.

Drugi stavkajo pri vztrajanju tako lepo. Kot ponazoritev, japonski konglomerat za prosti čas Sq. Enix je julija predstavil, da je sodeloval s platformo NFT Enjin

( ENJ), da odpre svoje digitalno zaporedje igralnih kart ob praznovanju 25 obletnice Zapiranje Delusion 7.NFT so ‘kladivo, ki išče žebelj’ Microsoft se na splošno omenja, ko gre za metaverzum ta dan, vendar ni več tako velik za NFT. Nekako se zdi, da je to podobno želji, da bi izgubili čim večjo razdaljo od njih, kot si jo lahko zamislimo, za zdaj minimalno.

Izvršni direktor Gaminga Phil Spencer se je avgusta brez naglice pogovarjal z Bloombergom in sporočil, da,

»V Minecraft

smo dali nekaj komentarjev o tem, kako gledamo NFT-je v tem vztrajanju, ker smo videli druge ljudje, ki delajo težave, za katere mislimo, da so izkoriščeni v našem izdelku. In priznali smo, da si tega ne želimo. Posredujem takoj, ko hitro ali ne več je nekaj oddaljenost od kladiva, ki išče žebelj, ko te uporabne znanosti napredujejo. Ne glede na kategorično človeško uporabo ali uporabo igralcev v našem primeru teh uporabnih znanosti – posredujem, bo nekaj vprašanj, ki pritegnejo pozornost.«

Kot poročajo, julija letos 300 in petinšestdeset dni, standardni spletni šport v peskovniku Minecraft, v lasti Microsofta,

je prepovedal integracijo NFT-jev in izboljšav verige blokov s svojo platformo.

Kljub temu, na način metaverzuma, Theo Tzanidis in Matthew Frew z Univerze zahodne Škotske je februarja trdil, da se je Microsoft uveljavil kot eden od pionirjev metaverse celo prej kot njegov USD 30bn pogodba za dvig zaprtega spletnega igranja ogromnih Activision Blizzard.«

In v intervjuju za Bloomberg je Spencer priznal, da v njegovi uri “igralci absorbirajo čebele n v metaverzumu 25 let.”

Ne glede na vidik igranja iger na srečo in kripto je trdil, da,

»Play-to-form je nekaj, glede česar sem previden. Iz igralcev ustvarja silo zaposlenih, ki jih očitni igralci bolj ali manj monetizirajo.«

Po drugi strani pa je zakril, da je to v spremembi iger zagotovo obstajalo že dolgo časa, vendar je priznal, da se zdaj začenja vgrajevati v gospodarstvo samega športa.

Medtem, kot poročajo, Microsoft, Sony, Meta, Nvidia

, razen do 33 drugi tehnološki velikani, ki tekmujejo za izgradnjo metaverzuma, so junija letos ustanovili skupnost za ustvarjanje infrastrukture za interoperabilni metaverzum 300 in petinšestdeset dni. Cilji nedavne pobude, imenovane The Metaverse Standards Dialogue board , so cilji uvedbe interoperabilnosti in pokvarjene združljivosti v vztrajanju pri pripovedovanju, da se spodbuja očaranost “začetnega metaverzuma.”

Tukaj bi si lahko ogledali tudi intervju z izvršnim direktorjem Microsoft Gaming Philom Spencerjem:

____

- Advertisement -

Zadnje novice

- Advertisement -

Related news

- Advertisement -